top of page

Програма
День 2 - 26.09.2025 | 26 вер., 10:00 – 16:30 Mercure Kyiv Congress Hotel, 6, вулиця Вадима Гетьмана, Київ, Україна, 03057
Ранкова кава
Ключова промова: Чому сталі медіа важливі для місцевих громад
Головна залаПрезентація на тему: Трансформація медіа
Головна залаПерерва на каву
Презентація 11. Запуск власних кріейторів і колаборація із зовнішніми як спосіб "олюднення" медійного бренду.
Зал ПрезентаційВоркшоп на тему: «Еволюція Радіо в Україні. Чому рекламодавці інвестували 1 мільярд в РАДІО-рекламу?»
Зал Майстер-класівПанельна дискусія 6. Медіа регулювання
Головна залаПрезентація 12. Як вижити і рости в епоху контентного перенасичення?
Зал ПрезентаційПрезентація 13. Від одного сайту — до багатьох ЦА: Nexinsight про кейси ukr.net та 24tv
Зал ПрезентаційВоркшоп: Як розвивати екосистему самостійних брендів без загроз для материнського бренду
Зал Майстер-класівПерерва на каву
Зал Майстер-класівПрезентація 15. Регіональні медіа 2.0: креативність, формати та нові можливості для брендів
Зал ПрезентаційВоркшоп від Представництва ЄС. Шлях України до ЄС: розуміння сучасного контенту, виклики та роль медіа
Зал Майстер-класівПрезентація-дослідження: Виклики в боротьбі за увагу
Головна залаПрезентація 16. Кейс на тему: Radio is the new black: back to brilliant basics
Зал ПрезентаційПрезентація 17. Редакція 2026: Інструменти АІ у міжнародних медіа
Зал ПрезентаційПанельна дискусія: Свобода слова
Головна залаКейс від медіагрупи НАКИПІЛО про розвиток продакшн напрямку незалежного медіа
Зал Майстер-класівПрезентація 18. Відеоформати у медіа: тренди, виклики та перспективи в епоху інтерактивних платформ та ШІ
Зал ПрезентаційПрезентація 19. Громадська діяльність і прибуток: як медіа заробляти на платних послугах і не втратити неприбутковість
Зал ПрезентаційПідсумки конференції. Заключна промова
bottom of page